Forum Budowlane
Praca - Oferty Pracy

Nasz pomysły - Lokal na biuro - lepiej wynająć jakiś większy?

wrzosiec - 2017-05-23, 14:44
Temat postu: Lokal na biuro - lepiej wynająć jakiś większy?
Jak wybrać odpowiedni lokal na biuro?
Jaką wielkość powinno mieć takie pomieszczenie?

Kamienica - 2017-05-23, 21:04

Zależy.
Na pewno z czasem nazbiera się sprzętów, dokumentów, może będziesz chciała zrobić dodatkowe stanowisko do pracy. Także myśl też o tym.
Jak będziesz szukać lokalu, to na tej stronie znajdziesz sporo ciekawych rozwiązań.
Zobacz sobie jak to wygląda. Mają tam sporo lokali komercyjnych na wynajem.
Myślę, że może coś z tego przypaść Ci do gustu.
I sprawdzić się pod względem praktycznym :)

balladyna - 2017-07-07, 08:57

To będzie zależeć od tego, ile miejsca potrzebujemy i jakie są nasze możliwości finansowe.
DanielaCypr - 2017-07-19, 09:13
Temat postu: lokal
A jeśli chcesz kupić taki lokal do wynajmu to ja poleciłabym do tego rzeczoznawcę, który się zna na tym po pierwsze wyceni taka nieruchomość i ewentualnie doradzi gdy mamy jakieś wątpliwości ,koleżanka dała mi namiar http://www.kalbarczyk-rzeczoznawcy.pl/
maciejj862 - 2017-11-16, 16:09

Nie ma sensu wynajmować większego biura jeśli nie jest to konieczne - po prostu szkoda pieniędzy. Biur do wynajęcia jest obecnie wiele, więc nie powinno być problemu ze znalezieniem odpowiedniego - warto poszukać go choćby na https://walterherz.com wybór jest dość szeroki.
paaula190 - 2017-11-17, 16:01

Moim zdaniem warto wynająć jakiś większy lokal na biuro, aby w przyszłości, gdy już firma się rozrośnie nie trzeba było zmieniać biura. Jeśli myślicie o wynajmie biura, to sprawdźcie sobie to szkolenie dla najemców https://akademianajemcy.pl - pomoże w wyborze najkorzystniejszej oferty.
anja87 - 2018-04-27, 13:11

Myślę, że najlepiej jest wynająć duży lokal i to z możliwością przerobienia ggo pod swoje potrzeby. Ważne byś miał umowę długoterminową i możliwość wykończenia wnętrza pod swoje potrzeby. Aranżacja biur jest mega istotna dlatego zdaj się na jakąś dobrą firmę. Wtedy będziesz mieć pewność, ze pomieszczenie sprawdzi się do pracy z klientami
Katka - 2018-08-24, 15:16

Wydaje mi się, że lepiej byłoby zbudować własne biuro, korzystając z oferty http://depenbrock.pl/ofer...rowe-i-uslugowe. Jak to się mówi "co swoje, to swoje". Nie wyobrażam sobie wynajmować od innej firmy biura i płacić za to np. przez kilkanaście, o ile nie kilkadziesiąt lat...
martaxx - 2018-09-07, 21:55

Ja uważam, że na rynku jest sporyv wybór powierzchni biurowych i na pewno znajdziesz coś dla swojej firmy. Jeśli mogę zarekomendować Ci coś, to w Gdańsku masz obiekt o nazwie Sadowa Business Park: http://www.atlasestates.pl/sadowa-business-park - nowoczesna architektura, świetna lokalizacja, przestronne wnętrza. Może Cię zainteresuje. Polecam sprawdzić!
pannaanna - 2018-10-16, 11:13

te remonty komercyjne są zawsze w jakiś sposób utrudnione. Może jednak warto zatrudnić firmę zewnętrzną? Trzeba założyć instalacje elektryczne , sanitarne, do tego projektem ktoś musi się zająć, to nie są rzeczy proste, wiele firm zatrudnia w tym celu inne firmy, ale z tego co wiem niektórzy ogarniają wszystko w systemie fit out, w internecie pewnie znajdziecie coś na temat tego zagadnienia.
mack853 - 2018-10-16, 12:56

Myślę, że warto o to podpytać znajomych. To jest najlepsze możliwe rozwiązanie...
mysssia - 2019-01-04, 17:55

Na pewno zawsze warto sobie dołożyć jeszcze kilka metrów. Kto wie czy nie będziecie musieli dorobić sobie jeszcze jednego stanowiska pracy, a też może i zainwestujecie w nowy sprzęt biurowy. Lepiej mieć za dużo miejsca niż za mało. Wiadomo też że ważne jest projektowanie biura, a najlepiej to już postawić w firmie na http://totalsec.pl fit out. Przygotują wszystko co niezbędne i wykonają całą pracę, tak byście mieli idealne pod wasze potrzeby biuro.
l56 - 2019-03-31, 14:31

Prawda jest taka, że najlepiej kupić lokal. Taka inwestycja szybko się zwraca. Jeśli nawet biznes nie wypali, to taki lokal można wynająć komuś lub sprzedać z zyskiem. Musi być oczywiście w dobrym miejscu. To jest ważne. Tutaj http://www.bliskiebemowo....e-uslugowe.html warto się rozejrzeć. Deweloper ma sprzedaży kilka lokali usługowych w Warszawie o różnej wielkości. Lokalizacja jest naprawdę ciekawa.
szymekD - 2019-03-31, 21:44

Jeśli o Warszawę chodzi to sprawdzi się dobrze firma https://www.bisprol.pl/ wynajmują powierzchnie biurowe i magazynowe. My wynajmujemy od nich biuro przy Alei Stanów Zjednoczonych 51, to sześciopiętrowy budynek, jeden z największych kompleksów biurowych w stolicy. Cenowo bardzo w porządku, od 49 zł za metr kwadratowy.
budek8 - 2019-05-18, 22:44

Można przejrzeć, jakie lokale w okolicy są najlepsze i na jakiś się zdecydować. Także tutaj https://dudadevelopment.pl/inwestycje/inwestycje_komercyjne/lokale_uzytkowe w Poznaniu jest ich wiele, bo to typowa lokalizacja na biura. Dużego pomieszczenia na siedzibę firmy potrzebujecie?
Yremx - 2019-11-12, 11:50

Ciężko jest podać jakąś uniwersalną wielkość, jaką powinien mieć lokal – wszystko zależy od zakresu planowanej działalności, ilości pracujących tam osób, czynników składających się na to jest po prostu zbyt wiele. Najlepiej jest zapoznać się z różnymi ofertami i na bieżąco oceniać, czy dany lokal spełni Twoje oczekiwania. Generalnie, jeżeli chodzi o lokale usługowa, Warszawa ma bardzo dobre oferty i jeżeli tam właśnie szukasz, to na przykład warto zapoznać się z taką propozycją: https://www.19dzielnica.pl/lokale-uslugowe/ . Według mnie to idealna lokalizacja na dobrze prosperujący biznes :).
reling - 2020-03-02, 20:57

Bardzo dobrym rozwiązaniem jest wynajem powierzchni magazynowej razem z zapleczem biurowym. Na https://www.dobryadres.pl...homosci/obiekty można znaleźć takie ogłoszenia. Jeśli interesują Was lokale na terenie województwa zachodniopomorskiego to to jest zdecydowanie najlepsze miejsce w sieci by takie znaleźć. Masz wtedy i biura firmy i miejsce na składowanie asortymentu czy zaplecze produkcyjne w jednym miejscu. Bardzo wygodne rozwiązanie. A można takie obiekty na wynajem znaleźć w atrakcyjnych cenach.
franksa - 2020-03-16, 12:08

Nowoczesne aranżacje najlepiej sprawdzają się w biurach. myślę, że warto będzie tu postawić an taki styl. Zapoznajcie się tu może z propozycjami od http://sciankialuminiowe.pl W tym miejscu będziecie mogli znaleźć specjalne ścianki aluminiowe o bardzo szerokim zastosowaniu w biznesie.
MebleTeo_pl - 2020-03-16, 14:17

A jeśli jednocześnie będziecie potrzebowali dobrej jakości mebli biurowych to zwróćcie uwagę na https://www.mebleteo.pl/meble-biurowe.html gdzie znajdziecie szereg propozycji. Natomiast w razie jakichkolwiek pytań z chęcią pomożemy! Pozdrawiamy serdecznie :)
krynic - 2020-07-31, 20:42

Czasami jest potrzebny większy lokal i jak najbardziej warto wtedy zmienić na inny. Tutaj https://www.dobryadres.pl...chomosci/lokale uda się znaleźć wiele ogłoszeń tego typu w zachodniopomorskim. Lokal musi być odpowiedni do danej branży. Warto zerknąć na te.
BiuroMarket - 2024-03-24, 07:58

Szukając wysokiej jakości mebli metalowych do swojego biura, czy również magazynu to serdecznie zapraszamy do zapoznania się z ofertą naszego sklepu BiuroMarket https://biuromarket.com.pl/ w którym będziecie mogli liczyć na najwyższy standard i różnorodność wariantów m.in jeśli chodzi o szafy aktowe, kartotekowe, czy również specjalne szafy ognioodporne.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group