Wysłany: 2015-11-21, 21:55 Gdzie zorganizować konferencję?
Witam,
Czy znacie jakieś fajne miejsca na biznesową konferencję? Myslałem np. o http://www.hotelfajkier.pl/konferencje-szkolenia w okolicy Jury Krakowsko Częstochowskiej, bo mają dużo atrakcji na imprezy integracyjne, ale może polecacie też inne miejsca?
Jeżeli szukacie czegoś w Polsce centralnej, na przykład w okolicach Łodzi, to wspaniale do tego pasują Nagawki. To profesjonalne miejsce. Mają spory hotelik, salę konferencyjną i widowiskowo-kinową, do tego atrakcyjny skansen i ładną okolicę. Uczestnikom zabezpieczają cały pakiet atrakcji. Mały basen, kilka zabaw na powietrzu, kręgielnię, skansen itd. Nawet pamiętają o koszulkach integracyjnych. Świetne miejsce na konferencję, zlot forumowiczów, czy koncert ulubionego zespołu. Mają zaplecze hotelowe, kilka dużych sal w tym kinowo-widowiskową i pełne wyposażenie audio-wideo. Polecam. Informacje i zdjęcia znajdziecie na zamiasto.com.pl/miejsce_zdjecia,1017,0,Skansen-Nagawki-Nagawki.html .
Jeżeli to pierwsza konferencja, którą organizujesz to możesz przeczytać też ten artykuł: http://nowymarketing.pl/a...nie-konferencji może przyda się przy uniknięciu jakichś ukrytych kosztów.
Mam nadzieję, że nie zapomnieliście o atrakcjach. Goście często na nie liczą. Basen, spa czy też pokaz tańca są mile widziane przy organizowaniu tego typu imprez.
Jeśli chodzi o Krakow to może hotel Witek?
Mają 12 sal konferencyjnych więc każdy znajdzie coś dla siebie. Do tego miejsca parkingowe na 350 samochodów - chyba miejsce idealne :)
Wszystkie informacje można znaleźć tutaj: http://www.hotelwitek.pl/pl/conference-centre.html
Gdzie zorganizować konferencję? Może w centrum konferencyjnym? Dobrym miejscem będzie też hotel, pod warunkiem, że ma odpowiednie sale. W okolicy Warszawy konferencję można zorganizować choćby w Hotelu Afrodyta http://www.afrodytaspa.pl/biznes - sal konferencyjnych jest tam co najmniej kilka, nowoczesnych i odpowiednio wyposażonych, w dodatku jest też niezłe spa.
W sumie teraz jest tak, że większość hoteli daje możliwość zorganizowania konferencji. Znam fajny hotel pod Warszawą, gdzie firmy często organizują eventy - to hotel Lamberton http://www.hotellamberton.pl/home/ . To nowoczesny i komfortowy hotel, który oferuje nowoczesne sale konferencyjne, obsługę, catering a także baze noclegową. Hotel znajduje się pod Warszawą w okolicach autostrady więc nie ma tam problemu z dojazdem.
Najlepiej to chyba w jakiejś ładnej restauracji :). Tylko upewnijcie się najpierw czy posiadają u siebie jakieś dobre i niezawodne Ekspresy do gastronomii, bo pewnie będziecie pić sporo kawy i lepiej żeby była dobra i i zawsze świeżo zaparzona :)
Już tak za wczasu z autopsji Ci mówię że na konferencji warto mieć jakieś gadżety firmowe w celach reklamowych, my zwykle takie pokrowce z nadrukiem wozimy - http://www.izisport.pl/ i to się świetnie sprawdza
Warszawa i okolice to widzę jedno z częstszych miejsc na konferencje. Nie ma sie w sumie tez czemu co dziwić, w sumie stolica. Ja tez byłam na takiej jednej konferencji w bardzo fajnym miejscu, tak na uboczu Warszawy trochę, więc zdala od zgiełku miasta. Dokładniej to w hotelu Willa Zagórze http://www.willazagorze.p...e-warszawy.html mi najbardziej spodobała sie okolica i piękne zielone tereny ale sama konferencja tez na wysokim poziomie
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach