Przy wyposażaniu magazynu pamiętaj również o odpowiednim sprzęcie, który jest bardzo ważnym elementem działania całego magazynu, produkcji, dostaw itd. Jeżeli jednak koszty będę Cię znacząco przerastały to zastanów się nad wynajmem wózków widłowych i podnośników. My na początku również podjęliśmy taką decyzję, a jak już było lepiej z finansami to wtedy w firmie Lemarpol odkupiliśmy je w cenie obniżonej ze względu na wcześniejszy okres wynajmu. Jednocześnie mają swoje serwisy oraz magazyn części.
Na pewno przydadzasię pojemniki UIC, blaszane, skrzynie metalowe, kosze siatkowe itp. My kupowalismy wszystko w http://palbox.com.pl/ z okolic Kalisza. Rzeczy są solidne, dobrze na służa a kolejny plus jest taki, że firma może wyprodukować nietypowe pojemniki na zamówienie klienta.
My skrzynki magazynowe i regały braliśmy z http://www.rodlobytom.pl/ czyli bezpośrednio od producenta a wiadomo, ze tak wychodzi najtaniej. Zamówienie bardzo szybko zrealizowali. Wszystko jest solidne i wytrzymałe, dobrze się sprawdza w praktyce.
arek
Nie możecie zapomnieć o sercu magazynu, czyli o odpowiednim systemie magazynowym. Bez tego to będzie tylko pomieszczenie, a nie żyjący i pracujący magazyn. Widziałam sporo fajnych tego typu rozwiązań na https://nav24.pl Propobują oni sporo ciekawych systemów IT dla różnego rodzaju firm
Ja jak wynajmowałam magazyn dla firmy to brałam od razu z meblami żeby nie tracić czasu na to tylko że przy szukaniu proponuje przed podpisaniem umowy proponuje sprawdzać realną powierzchnię np dalmierzem. Takie dalmierze są tanie i można je kupić na stronie: https://www.ceneo.pl/Dalmierze_i_drogomierze i wtedy człowiek nie płaci za metry których nie ma... Niestety nawet na tym oszukują. A nawiasem mówic to fajna strona bo znalazłam tam wszystko do firmy- taka przeglądarka sklepowa.
Wyposażenie magazynu jest bardzo ważne ale zanim magazyn rozpocznie działanie trzeba w nim wykonać odpowiednie oznakowanie. Linie wyznaczające drogi dla pieszych i wózków widłowych powinny być zaprojektowane zgodnie z przepisami BHP. Wytyczaniem linii a także wykonywaniem innych oznakowań zajmuje się firma Incor. Oferują oni profesjonalne malowanie linii w magazynach o każdej powierzchni. Oznakowanie magazynu powinno się wykonać nie tylko z uwagi na przepisy ale przede wszystkim w trosce o bezpieczeństwo pracowników w nim przebywających.
Regały, półki, nawet program magazynowe to niektóre z rzeczy niezbęnych przy prowadzeniu magazynu. Jednak też musicie porozglądać się za firmami transportowymi. Firmy takie jak http://astonpartner.pl będą załatwiać dla was duże zlecenia transportowe, nawet te międzynarodowe.
Firma rieker buty damskie ma naprawdę bardzo eleganckie. Ale czy są one wygodne i dobre pod względem jakościowym? Nie znam się na tym, dlatego też liczę na to, że ktoś z Was mi coś o tym powie.
Warto również postawić na półki siatkowe. Są one bardzo lekkie, ale też wytrzymałe. Dzięki nim można w łatwy sposób składować towary. Mam takie półki u siebie i sprawdzają się doskonale.
Na pewno żaden magazyn nie obejdzie się bez odpowiednich regałów. Ja regały do swojego magazynu kupowałem od tej firmy https://www.abrack.pl/ . Mają bardzo solidne produkty i moim zdaniem warto kupować własnie u nich. Wybór tez jest spory, możesz kupić między innymi regały półkowe lub paletowe. Zależy co zamierzasz przechowywać
W magazynie nie powinno zabraknąć wydzielonego miejsca na składowanie odpadów. Podczas przepakowywania ładunków często pozostają folie, kartony i inne elementy opakowań. Do przechowywania odpadów świetnie sprawdzają się kontenery. Produkcją kontenerów na odpady zajmuje się firma Ekombud. U nich możecie zamówić kontener o typowych wymiarach lub złożyć zamówienie na wykonanie kontenera odpowiadającego Waszym potrzebom.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach