MURATOR wprowadza pakiety reklamowe
1 lutego br. MURATOR S.A. wprowadził do oferty reklamowej dwa pakiety: Target ON i Target ONA.
W skład pierwszego wchodzą magazyny: "Murator", "Żagle", "Podróże" i "Tenis.Gem.Set.Mecz", drugi obejmuje miesięczniki: "M jak mama", "Zdrowie", "M jak mieszkanie" oraz "Moje Mieszkanie". Pakiet Target ON gwarantuje reklamodawcom największy zasięg wśród pism adresowanych do mężczyzn, zaś Target ONA znajduje się w ścisłej czołówce miesięczników czytanych przez kobiety.
Pakiet Target ONA zapewnia reklamodawcom dotarcie do dobrze wykształconych kobiet, młodych i w średnim wieku, mieszkanek mniejszych i większych miast, których gospodarstwa domowe mają wysokie dochody. Target ON umożliwia dotarcie do mężczyzn w wieku produkcyjnym, ze średnim i wyższym wykształceniem, o dobrej pozycji zawodowej i wysokich dochodach.
"Pakiety Target ON i Target ONA to odpowiedź MURATORA na dzisiejsze zapotrzebowanie rynku. Nowa oferta stanowi wyrazisty, dobrze dopasowany produkt, łatwy do zaplanowania i kupna, a przede wszystkim gwarantujący wysoki zasięg i niskie koszty dotarcia w atrakcyjnych grupach celowych przy zachowaniu wszystkich atutów, jakie niesie ze sobą reklama w prasie poradnikowej czy hobbystycznej" - powiedział Łukasz Kawęcki, szef Działu Agencyjnego MURATORA S.A, odpowiedzialny za wprowadzenie pakietów reklamowych.
_________________ Cześć .
znajdź swoją drogę do zdrowia ALVEO
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach