Forum Budowlane  Strona Główna Forum Budowlane
Praca - Oferty Pracy

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
do biura
Autor Wiadomość
JuliaMi
Nowicjusz

Dołączył: 30 Mar 2019
Posty: 4
Wysłany: 2019-03-30, 00:49   

W biurze bardzo ważne są akcesoria
 
     
REKLAMA 

Dołączył: 19 Maj 2017
Posty: 145
Wysłany: 2019-03-31, 13:44   

 
     
jorgin 
Budowlaniec

Dołączył: 19 Maj 2017
Posty: 145
Wysłany: 2019-03-31, 13:44   

w biurze najwazniejsze jest biurko :) Powinno nie tylko spełniać swoje podstawe funkcje ale dobrze by było gdyby ciekawie się prezentowało pod katem wizualnym ( zwłaszcza jeśli spotykamy się w tym biurze z klientami). Super modele są np dostępne w sklepie George Azzar. To polski producent, wszystkie meble robione są ręcznie w jednej z polskich manufaktur.
 
     
Dunia
Nowicjusz

Dołączył: 25 Mar 2019
Posty: 5
Wysłany: 2019-03-31, 17:58   

Wasze spostrzeżenia są jak najbardziej przydatne. Może ktoś się skusi na te oferty.
_________________
W każdej historii bowiem istnieje odpowiednie miejsce, więc trzeba trochę poczekać. Rzeczy muszą nastąpić we właściwej kolejności.
 
     
ariana
Młodszy budowlaniec

Dołączył: 03 Sty 2019
Posty: 68
Wysłany: 2019-04-08, 10:51   

W biurze na pewno musi znaleźć się porządne biurko, przy którym będzie się wygodnie pracować. Jeśli chodzi o zakup takiego biurka to polecam zajrzyj tutaj, oni mają dużo świetnych propozycji. Myślę, że bez problemu coś dla siebie wybierzesz.
 
     
chomik21 
Budowlaniec

Wiek: 36
Dołączył: 13 Gru 2017
Posty: 146
Wysłany: 2019-05-15, 13:30   

Do firmy to przyda się coś takiego niepozornego jak niszczarka do dokumentów lub ostatecznie wykup takiej usługi bo w naszym kraju biurokracja jest olbrzymia. Prędzej lub później trafisz do nich https://niszczeniedokumentow.eu/ bo są specjalistami jeśli chodzi o niszczenie dokumentów. Przejrzyj ich ofertę bo warto wiedzieć co mają w ofercie.
 
     
mariuszwe 
Budowlaniec

Dołączył: 18 Wrz 2018
Posty: 196
Wysłany: 2019-05-18, 00:45   

Wszystko co trzeba do wyposażenia biura, wszelkie niezbędne sprzęty kupicie w http://biurimex.pl/oferta/ Mają kopiarki, drukarki, niszczarki, faksy i wiele innych rzeczy. Ogółem oferta dobra i ceny mają bardzo przyzwoite, dlatego u nich właśnie się kompleksowo zaopatrywaliśmy.
 
     
AnnMa
Nowicjusz

Dołączył: 26 Kwi 2019
Posty: 24
Wysłany: 2019-05-29, 15:48   

Dopiero tworzę swoje biuro, chcę podzielić dużą przestrzeń na mniejsze 4-5 pomieszczeń. Myślicie że drzwi szklane warszawa dobrze się sprawdzą? Czy jednak zrobić klasyczne ścianki? Oglądałam takie realizacje tutaj na stronie http://hartglass.net/ i bardzo mi się to podoba, elegancko wygląda takie biuro. Tylko wydaje mi się że może się niekomfortowo pracować w takich warunkach, co myślicie?
 
     
Filenisss
Nowicjusz
Filenisss

Dołączył: 03 Paź 2018
Posty: 25
Wysłany: 2019-06-13, 06:06   

Jak chcesz podzielić biuro to najlepiej sprawdzą się do tego ścianki działowe biurowe. Widziałam już takie w internecie ;) Na pewno też nie obędzie się podczas codziennej pracy bez artykułów biurowych. O tym nie możecie także zapomnieć. Ja od takich zakupów mam swój sklep już. Sprawdźcie sobie ofertę od https://www.biurowezakupy24.pl/ Znajdziecie tu wszystko co przyda się w biurze.
 
     
trojokawrona
Nowicjusz

Dołączył: 05 Maj 2019
Posty: 46
Wysłany: 2019-06-17, 13:49   

Polecam wam z całego serca biurka, które znajdziecie dostępne na tej stronie: https://www.x-home.pl/BIURKA. Naprawdę bardzo fajne aranżacje wnętrz można dopasować do ich mebli, więc zachęcam was do zweryfikowania co i jak na własną rękę. Uważam, że naprawdę warto zerknąć, bo mają bardzo ciekawą ofertę. :arrow:
 
     
Brayank9
Młodszy budowlaniec

Dołączył: 23 Gru 2017
Posty: 58
Wysłany: 2019-06-17, 19:06   

Dużo tez zależy od tego czym się wasza firma zajmuje. Tu trzeba będzie postawić na różne rozwiązania dla biur. Ja dla siebie wynająłem całkiem spore biuro z przestrzenią typu open space. Daje to całkiem sporo fajnych możliwości aranżacyjnych, przemyślcie też i takie rozwiązanie. Tu idealnie sprawdzają się propozycje ścianek biurowych od http://mikomaxsmartoffice...cianki-biurowe/ Dzięki nim będzie można dowolnie ustawić pomieszczenia i wybrać sobie ich wielkość.
 
     
reling 
Młodszy budowlaniec

Dołączył: 07 Lut 2018
Posty: 75
Wysłany: 2019-06-30, 20:16   

A jakie zabezpieczenia przeciwpożarowe macie u siebie w biurach? bo to jest jedna z podstawowych spraw jeśli mowa o wyposażeniu biura. U nas mamy przegrody ogniowe. Są to szklane ściany o wysokiej odporności na temperatury, ma takie w ofercie ta firma http://esglas.pl/oferta/przegrody-ogniowe/, my od nich mamy. Takie ścianki się dobrze sprawdzają w biurze bo z nich u nas mamy wydzielone osobne biura tak jakby. A oprócz działania ognioodpornego sprawdzają się jako dobra izolacja akustyczna, Dobrze wyglądają, nowocześnie na pewno. Można je montować w profilach w dowolnym kolorze. To już kwestia uznania co się chce. Ale montaż dość prosty, wiadomo trzeba do tego wziąć fachowców ale sprawnie im to na pewno pójdzie.
 
     
betina
Budowlaniec

Dołączył: 09 Sty 2017
Posty: 144
Wysłany: 2019-08-05, 17:11   

W biurze przydają się teraz najbardziej niszczarki a mało kto wie że można je teraz także wypożyczać , czytałam na ten temat na tej stronie http://www.terminowafirma...-do-dokumentow/ . Jest to wygodne bo dzierżawca może podpowiedzieć, które rozwiązanie najlepiej sprawdzi się w twoim przypadku i pomóc ci dobrać model, który będzie maksymalnie funkcjonalny dla twoich potrzeb.
 
     
balon
Nowicjusz

Dołączył: 05 Sie 2019
Posty: 5
Wysłany: 2019-08-05, 20:12   

Z przykrością muszę stwierdzić, że nie mam tu wiedzy. Niestety, nie pomogę Ci.
_________________
...nikt nie daje, nie biorąc dwa razy tyle w zamian.
 
     
lena77
Budowlaniec

Dołączył: 19 Gru 2017
Posty: 193
Wysłany: 2019-08-13, 14:57   

Na pewno trzeba zadbać o takie kwestie jak tusze, tonery czy bębny do drukarek. Korzystną możliwością jest zakup zamienników. My na przykład kupujemy bębny od Orink: https://artjet.pl/pl/c/Bebny/84 i jesteśmy z nich bardzo zadowoleni.
 
     
KamilManek 
Starszy budowlaniec

Dołączył: 22 Cze 2017
Posty: 243
Wysłany: 2019-08-19, 14:18   

I tutaj w pełni zgodzę się z poprzednikiem, jeżeli chodzi o tanie drukowanie to przede wszystkim warto postawić na dobrej jakości, ale jednak zamienniki z których będziesz zadowolony (także co do wydajności). Dlatego przejrzyj ofertę tuszy, tonerów i akcesoriów do drukarki od https://dobretonery.pl/ gdzie znajdziesz również wiele innych akcesoriów do biura, które także kupujemy u nich i naprawdę nie pozostawiają żadnych zastrzeżeń.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

| | Darmowe fora | Reklama
Next-ImmoPraca - Oferty PracyOgłoszenia e-gratka.infoStellenangebote - StellenanzeigeNext-Cars24.com
Strona wygenerowana w 0,02 sekundy. Zapytań do SQL: 11