Forum Budowlane  Strona Główna Forum Budowlane
Praca - Oferty Pracy

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Lekceważenie klientów przez sklep internetowy BUDTRADE
Autor Wiadomość
malinka2 

Wiek: 69
Dołączyła: 05 Lis 2012
Posty: 1
Wysłany: 2012-11-05, 13:20   Lekceważenie klientów przez sklep internetowy BUDTRADE

Otrzymałam towar uszkodzony,który nie przyjęłam;poinformowano mnie,że termin reklamacji od 2 tyg.do miesięcy,jeśli będą problemy z wyjaśnieniem kuriera.Zresztą Pan załatwiający powiedział,że sklep jest właściwie platformą użyczającą jak allegro więc nie do nich reklamacje.Na moją uwagę,że fakturę proforma otrzymałam właśnie od nich,nie było komentarza.Brak chęci wyjaśnienia,pomocy - lekceważenie totalne.Od zamówienia 11 października minie niedługo miesiąc a ja nie mam ani towaru na ocieplenia balkonu przed zimą ani pieniędzy.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

| | Darmowe fora | Reklama
Next-ImmoProjektowanie wnętrz bielsko białaStellenangebote - StellenanzeigeNext-Cars24.com
Strona wygenerowana w 0,15 sekundy. Zapytań do SQL: 12