Forum Budowlane  Strona Główna Forum Budowlane
Forum Budowlane

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Jaki agregat malarski wybrac?
Autor Wiadomość
Piotr Poruczko 

Wysłany: 2014-04-11, 16:56   Jaki agregat malarski wybrac?

Jaki agregat malarski wybrać do malowania wnętrz? Proszę o pomoc, szukam czegoś solidnego. Sam jestem majsterkowiczem amatorem i sprawy remontowe sprawiają mi radość. Nic tak nie cieszy jak dobrze wykonana robota. Wolę mieć pewność i zrobić to sam niż powierzyć pracę artystom od siedmiu boleści, którzy wezmą pieniądze zostawiając za sobą masę niedociągnięć i w dodatku zostawiając po sobie bałagan. Stąd moje pytanie bo już dawno myślałem nad zakupieniem takiego urządzenia, myślę, że to dobra inwestycja na przyszłość jeśli idzie o sprawy remontowo- renowacyjne – chodzi mi oczywiście o malowanie wnętrz w domu jednorodzinnym. Jakie są wasze doświadczenia? Co wybrać?

REKLAMA

Wysłany: 2015-03-25, 07:32   

ewelina546
Budowlaniec

Wysłany: 2015-03-25, 07:32   

Popatrz tutaj http://www.bmbtechnologie...larskie,54.html - mają duży wybór agregatów malarskich. Firma deklaruje fachową pomoc w wyborze odpowiedniego sprzętu więc warto podpytać specjalistów.

Intersell.pl 
Młodszy budowlaniec

Wysłany: 2015-05-21, 13:23   

Akurat my zajmujemy się technologią światłowodową,natomiast wszelkie tematy związane z elektryką,pomiarami- nie są nam obce,również jeżeli chodzi o agregat malarski. Podaj w jakim budżecie chciałbyś się zmieścić z zakupem i chętnie doradzimy konkretny model.

peleq 
Ekspert

Wysłany: 2015-06-18, 15:09   

Możesz sprawdzić sobie agregaty malarskie w sklepie Kremlin Rexson. Znajdziesz tutaj wysokiej jakości sprzęt w dobrej cenie. Polecam.

DanielaCypr 
Prawie ekspert

Wysłany: 2015-07-06, 08:50