Na razie ważne aby posiadac tak certyfikat iso 9001, tak ważny dla wielu branż: kosmetycznej, budowlanej, medycznej....
Znam dobrą firmę która organizuje takie szkolenia, indywidualnie zaprojektowane na indywidualne oczekiwania i potrzeby klienta
polecam :smile:
Myślę, że w niektórych przypadkach równie ważny jest angielski dla firm. Jeżeli mamy jakąkolwiek styczność z obcokrajowcami, współpracujemy z nimi lub są naszymi klientami, jest to wręcz niezbędne.
A moim zdaniem w firmach równie ważne są szkolenia z obsługi klienta - zwłaszcza we wszelakich działach sprzedażowych. Nasz szef również zastanawia się, czy nie zorganizować nam szkolenia z obsługi klienta 4change.pl, abyśmy mogli udoskonalić nasze umiejętności w tym zakresie i nauczyć się czegoś nowego.
A dla tych, którzy szukają usług tłumaczeń, polecam ofertę firmy http://hermeneus.pl/tlumaczenia-medyczne/ , specjalizującą się w wszelkiego typu tłumaczeniach tekstowych, jak i ustnych. Rzetelna i profesjonalna firma z wieloletnim doświadczeniem, więc myślę, że warto wybrać ich usługi.
Myślę, że w niektórych przypadkach równie ważny jest angielski dla firm. Jeżeli mamy jakąkolwiek styczność z obcokrajowcami, współpracujemy z nimi lub są naszymi klientami, jest to wręcz niezbędne.
Oj tak, język angielski jest bardzo ważny chyba bo coraz więcej firm działa globalnie. U nas szef postanowił zorganizować nam zajęcia i znalazł szkołę http://www.mobilelanguage.pl/ ktora dojeżdza do swoich uczniów
Ja również korzystałem z szkoleń związanych z zarządzaniem w Coach Development. Efekty są widoczne już teraz, więc nie żałuję wydanych pieniędzy. Warto korzystać z takich kursów, bo inwestujemy wtedy w siebie i naszą przyszłość:)
Najlepiej zainwestować w trening interpersonalny .
Takie zajęcia naprawdę potrafią zmienić pracownika w osobę dużo bardziej pewną siebie i skuteczną tym samym w działaniu!
hej! W poszukiwaniu ciekawych szkoleń trafiłam na coś takiego jak StrenthsFinder. Słyszeliście może o tym? Tutaj z tej stronki http://taisjalaudy.com/za...o-mocne-strony/ doczytałam, że chodzi tutaj o wyszkolenie kierowników na skupianiu się wokół talentów swoich pracowników. Jak dla mnie świetna sprawa, dużo lepiej jest wykonywać swoją pracę z pasją
Wiele firm organizuje szkolenia dla firm, ważne, aby wybrać taką, która ma w tym większe doświadczenie i odpowiednich specjalistów - takie szkolenie może bowiem przynieść wymierne efekty. Pozytywne opinie ma choćby firma SEKA - myślę, że warto ją sprawdzić, organizuje m.in. szkolenia biznesowe, finansowe, bhp i ppoż, czy z ochrony środowiska https://www.seka.pl/oferta/ochrona-srodowiska/
Teraz nowoczesne szkolenia trwają po 2 – 4 godzin i to tzw. warsztaty essence learningowe: http://www.projektgamma.p...ki/krotka-forma . Mogą one stanowić cykl koncentrujący się wokół tego samego tematu np. zamiast przeprowadzać 2-3-dniowe szkolenia z przywództwa, można zaplanować 5-9 krótkich warsztatów o tej tematyce. Dodatkowo, każdemu pracownikowi łatwiej jest wygospodarować na rozwój dwie lub trzy godziny co dwa tygodnie niż dwa lub trzy dni w jednej porcji.
Ja mam firmę spedycyjną i swoich pracowników chce wyszkolić z zakresy logistyki i spedycji, jest to możliwe dzięki http://www.szkoleniaekspe...a-logistyka#top . Uważam, że każda firma powinna wziąć pod uwagę takie szkolenia eksperckie, to działa na korzysć firmy, pracownicy, którzy są wyszkoleni, są efektywniejsi.
Szkolenia poszerzające wiedzę i kompetencje pracowników są bardzo przydatne. Jednak nie wolno zapominac o tym, że pracownicy często są pod dużym działaniem stresu. Dlatego warto zadbać by nauczyli się technik radzenia sobie z nim. Świetnym rozwiązaniem może być trening uważności w mindfulnessassociation.org.pl/o-mindfulnesshttp://mindfulnessassociation.org.pl/o-mindfulness . Nie tylko nauczą się jak zmniejszać poziom stresu i lęku, ale też wielu innych umiejętności, jak np. redukcja zachowań związanych z uzależnieniami, czy usprawnienie procesów zapamiętywania i uczenia się.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach