Hoteli, sal konferencyjnych na pewno nie brakuje, bez problemu coś dla siebie wybierzecie. Dobrze jak sala ma już cały sprzęt, wyposażenie multimedialne w standardzie. Zajrzyjcie też na stronę https://papilioagency.com Bo uważam, że hostessy do pomocy na konferencjach to podstawa.
Ja planuję organizację konferencji w Katowicach, Mam już salę i potrzebny sprzęt. Jednak cały czas zastanawiam się nad kwestią przerw między wykładami, Chce zamówić najlepszą kawę jaką tylko moge, Znalazłem producenta https://www.czaskawy.pl/ i chyba tutaj zrobie zakupy, ma nieskazitelną opinię w Socialmediach 5/5 i bardzo do mnie przemawia otoczka całości.
U nas sprawdził się zajazd Hetman niedaleko Lublina http://hetman-luszczow.pl/ Bardzo fajnie wszystko profesjonalnie zorganizowali, do tego miła obsługa, dobra kuchnia w hotelowej restauracji no i sam cennik w porządku. Pod każdym względem nam pasowali.
Uważam, że aby tego typu impreza wypadła dobrze, muszą sie nia zajac specjalisci, i powinno sie wybrac odpowiednie miejsce. Na przykład piekny Gdańsk. Organizacja eventów w Gdańsku zajmuje sie agencja event concept i własnie im powierzyłabym to trudne zadanie. Even concept zajmuje sie organizacja eventów w Gdańsku juz na tyle długo, by mies do niech pełne zaufanie. Zreszta posiadaja cały potrzebny sprzet, a to wazne, kiedy nie trzeba sie juz o nic martwić.
Wydaje mi się, że aby taka konferencja się udała i każdy był zadowolony, potrzebne są do tego jakieś doświadczone Fordanserki Kraków. Takie profesjonalne hostessy na prawde potrafią świetnie zadbać o gości i ich samopoczucie w trakcie przyjęcia!
W Szczecinie dobry hotel, który dobrze nadaje się na organizację konferencji to Vulcan http://hotel-vulcan.pl Dobra lokalizacja, hotel mieści się przy ul. Druckiego-Lubeckiego. Ogółem profesjonalna obsługa i przygotowanie pod względem zaplecza technicznego.
Ja mogę polecić Ci świetne miejsce w województwie lubelskim, a to czterogwiazdkowy hotel http://www.inbetween-hotel.pl/ . W ofercie jest kilka sal, o łącznej powierzchni 1350 mkw (klimatyzowane, o wysokości 4m. i mogące pomieścić nawet 600 osób). Zdecydowanie to obiekt o największej powierzchni konferencyjno - wystawienniczo - bankietowej, jaki widziałem. I do tego bardzo luksusowy, o świetnej obsłudze. Polecam dla biznesu.
U nas był to ośrodek wczasowo-konferencyjny Bel-Ami w Zakopanem https://belami-zakopane.pl/pl/ Mają tam kilka sal do wyboru, wszystko na poziomie, mega profesjonalnie zotganizowane, dobra obsługa, nawet kuchnia bardzo smaczna. Po całości nam pasują, dlatego już dwa razy tam właśnie organizowaliśmy konferencję.
Ja niedawno byłem na konferencji organizowanej w hotelu https://hotelhorda.pl// w Słubicach i bardzo profesjonalnie wszystko było zorganizowane. Sale dobrze wyposażone, smaczna kuchnia, dobry dojazd, hotel mieści się w spokojniej okolicy.
Skoro jesteśmy w temacie konferencji: biorąc pod uwagę charakter tego forum być może niektórych z Was zainteresuje to wydarzenie: https://www.biznesowi.pl/konferencje/grin/. Jest to konferencja poświęcona wszelkim zagadnieniom, które tyczą się gruntów, działek itd. – tak pod kątem ich kupna, sprzedaży, uzbrojenia, jak i przepisów prawnych. Odbędzie się ona w połowie września (tak, roku obecnego!) w Warszawie. Jak kogoś interesują takie tematy to polecam sprawdzić sobie więcej informacji w linku, który podrzuciłam :).
Na konferencje zawsze fajnie się jeździ, gorzej już jest jeżeli chodzi o ich organizacje. Mnie by to z pewnością przerosło. Tu warto postawić może na propozycje od https://moontime.pl Znajdziecie tu firmę organizującą wiele eventów dla firm, w tym także i konferencje i szkolenia.
Ja organizowałam konferencję w warszawskim hotelu http://hotellord.pl/konferencje-szkolenia-warszawa i powiem wam że ich polecam, są profesjonalni, pomocni. Do tego dużym plusem jest to że hotel leży blisko lotniska Chopina oraz jest stamtąd tylko 7 minut do centrum. Sprawdźcie sami ich ofertę.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach