Forum Budowlane  Strona Główna Forum Budowlane
Praca - Oferty Pracy

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Wyposażenie biur, magazynów i warsztatów
Autor Wiadomość
BiuroMarket
Starszy budowlaniec

Dołączył: 28 Lut 2019
Posty: 221
Wysłany: 2020-11-26, 10:09   

W takim razie jeżeli chodzi o wybór dobrej jakości wyposażenia biurowego zapraszamy do zapoznania się z ofertą naszego sklepu https://biuromarket.com.pl w którym na pewno znajdziecie rozwiązania dopasowane do waszych potrzeb oraz możliwości finansowych, a dodatkowo w razie pytań zawsze można liczyć na wsparcie naszej obsługi, która pomoże Wam podjąć jak najlepsza decyzję w tym zakresie!
 
     
REKLAMA 

Dołączył: 31 Mar 2018
Posty: 373
Wysłany: 2020-12-02, 17:28   

 
     
bob45 
Prawie ekspert

Dołączył: 31 Mar 2018
Posty: 373
Wysłany: 2020-12-02, 17:28   

Jeżeli chodzi o wyposażenie do mojego biura to na pewno muszę się wyposażyć w piórniki na długopisy i pióra kulkowe oraz z stalówką. Mam pełno długopisów które walają mi się po torbie i biurku a strasznie mnie to drażni. Mam nadzieję że uda mi się szybko zrobić zakupy.
 
     
bob45 
Prawie ekspert

Dołączył: 31 Mar 2018
Posty: 373
Wysłany: 2020-12-02, 17:29   

Jeżeli chodzi o wyposażenie do mojego biura to na pewno muszę się wyposażyć w piórniki na długopisy i pióra kulkowe oraz z stalówką. Mam pełno długopisów które walają mi się po torbie i biurku a strasznie mnie to drażni. Mam nadzieję że uda mi się szybko zrobić zakupy.
 
     
maniowski
Młodszy budowlaniec

Dołączył: 18 Wrz 2020
Posty: 66
Wysłany: 2020-12-04, 01:18   

W sprawie porządnego wyposażenia w wysokiej jakości regały- plastikowe, wtykowe czy śrubowe a także skrzynki magazynowe czy półki obrotowe to odsyłam was do firmy Rodło z Bytomia http://www.rodlobytom.pl/ To mega solidni fachowcy, wykonają wam solidne produkty, które będą długo wam służyć a jednocześnie u nich nie przepłacicie.
 
     
Grucha94
Wszechwiedzący

Dołączył: 18 Lut 2020
Posty: 1006
Wysłany: 2020-12-19, 20:23   

Pytanie tylko, czy na pewno warto w ten sposób organizować pracę Waszego biznesu? Jak dla mnie, dużo lepszym pomysłem mogłoby być po prostu skorzystanie ze wsparcia firm zewnętrznych. Przecież takie kwestie jak chociażby niszczenie dokumentów są na tyle istotne, że powinniście zadbać o jak najlepsze ich wykonanie. Skoro w https://forestodpady.pl/niszczenie-dokumentow/ jesteście w stanie skorzystać ze wsparcia specjalistów, którzy są do tego odpowiednio przygotowani, to dlaczego mielibyście tego nie zrobić?
 
     
Karol1985 
Nowicjusz

Dołączył: 30 Wrz 2020
Posty: 30
Wysłany: 2020-12-22, 13:22   

W naszym miejscu pracy nie powinno zabraknąć najlepszych systemy przeciwpożarowe alarmowe i monitorujących najwyższej jakości. Ja takie systemy zamawiałem w firmie http://sealab.pl/ i wiem, że mam najlepszy sprzęt.
 
     
Szrutka
Budowlaniec

Dołączył: 18 Kwi 2018
Posty: 103
Wysłany: 2020-12-27, 15:12   

Zależy czym się dokładnie zajmujecie, to wy powinniście wiedzieć to najlepiej co będzie wam potrzebne. Nowoczesne maszyny pozwalające na automatyzacje i szybką pracę to z pewnością podstawa. Może i tu siłowniki hydrauliczne produkcja w waszym przypadku się sprawdzi.
 
     
jestemgeniuszem
Starszy budowlaniec

Dołączył: 08 Lut 2017
Posty: 280
Wysłany: 2021-02-04, 17:23   

Na pewno w biurze potrzebna jest solidna i ekonomiczna drukarka. W biurze jakby nie patrzyć dużo się drukuje. Wiele osób szukając sposobów na optymalizację kosztów wydruku decyduje się na tego typu tonery do drukarek:
https://www.4color.pl/hp-...toner-zamiennik
https://www.4color.pl/hp-m125nw-toner-zamiennik
 
     
kuba33343
Nowicjusz

Dołączył: 11 Lut 2021
Posty: 5
Wysłany: 2021-02-11, 12:41   

Ten wątek na pewno podeśle znajomej. Tym wątkiem znajomy na pewno bardzo się zainteresuje.
_____________________________________________________________________
Komora hiperbaryczna
 
     
ginn
Młodszy budowlaniec

Dołączył: 11 Sty 2021
Posty: 87
Wysłany: 2021-02-14, 16:55   

Jeżeli potrzebujecie organizerów itp. artykułów do waszego warsztatu, to od siebie mogę wam polecić sklep internetowy firmy kistenberg-sklep.pl https://kistenberg-sklep.pl/produkty/wyposazenie-warsztatu,2,278403 . Sami zakupiliśmy tam wiele produktów, posiadają tablice, organizery, nosidła, wiele świetnej jakości produktów, które są faktycznie przydatne w codziennej pracy. Mają atrakcyjne ceny, wiec nie wydacie fortuny, polecam.
 
     
ponurak 
Budowlaniec

Dołączyła: 15 Sie 2020
Posty: 111
Wysłany: 2021-02-18, 11:44   

Na wyposażeniu biura, warsztatu itp powinna się znaleźć niszczarka dokumentów, którą oferuje ta firma tu https://niszczeniedokumentow.eu/ Ta firma też może samodzielnie zająć się niszczeniem waszej dokumentacji, nośników danych, dysków twardych. Ma w tym długoletnie doświadczenie. Sprawdźcie sami ich oferty.
 
     
MebleTeo_pl
Starszy budowlaniec

Dołączył: 12 Lut 2019
Posty: 239
Wysłany: 2021-03-25, 08:01   

Jeżeli potrzebujecie profesjonalnej pomocy i jednocześnie wysokiej jakości mebli biurowych to serdecznie zapraszamy do zapoznania się z ofertą naszego sklepu MebleTeo https://www.mebleteo.pl/meble-metalowe.html gdzie będziecie mogli znaleźć rozwiązania w wersji metalowej. Mamy nadzieję, ze sprostamy Waszym wymaganiom i cała przestrzeń będzie odpowiednio zaaranżowana oraz przygotowana do pracy!
 
     
arabica
Ekspert

Dołączył: 30 Gru 2019
Posty: 462
Wysłany: 2021-03-31, 11:32   

Trzeba również pamiętać o odpowiednim bezpieczeństwie pracowników, dlatego przydadzą się tutaj również Ramiona odciągowe przegubowe, które zapewnią odpowiednią ochroną przed różnymi oparami, gazami etc. Jest to bardzo ważne, bo bezpieczeństwo w pracy jest najważniejsze.
 
     
bugi
Ekspert

Dołączył: 22 Wrz 2014
Posty: 424
Wysłany: 2021-04-08, 19:13   

My wyposażaliśmy ostatnio biuro. Spodobał mi się bardzo fotel swan i zamówiłem go dla wszystkich pracowników. Biurka mamy łączone tak to jest w korporacje, ale te fotele bardzo fajne i wygodne.
 
     
obibok 
Prawie ekspert

Dołączył: 07 Mar 2016
Posty: 358
Wysłany: 2021-04-15, 11:40   

Na wyposażeniu biura powinny się również znaleźć różne akcesoria do przechowywania dokumentów, na przykład segregatory, teczki, szufladki na dokumenty itd.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

| | Darmowe fora | Reklama
Next-ImmoProjektowanie wnętrz bielsko białaStellenangebote - StellenanzeigeNext-Cars24.com
Strona wygenerowana w 0,44 sekundy. Zapytań do SQL: 13