Wysłany: 2017-06-15, 10:33 Wyposażenie w hotelu, a jego jakość
Czy wyposażenie do pokoi hotelowych warto kupować ze sklepów z akcesoriami wyłącznie tego typu i do tego przeznaczonymi?
Zastanawiam się jak to ma się do jakości.
Myślę, że takie rzeczy muszą być lepszej jakości, bo jednak są częściej używane i prane niż np. w domu.
Dlatego warto szukać ich w sklepach z ofertą skierowaną właśnie do hoteli i pensjonatów.
Tutaj http://www.wszystko-do-hotelu.pl/ masz namiar na jeden z nich.
Przejrzyj sobie co tam mają.
Może w ten sposób będzie Ci łatwiej cokolwiek wybrać i zdecydować.
przede wszystkim głównie na jakość wpływa oświetlenie http://www.lighting.phili...sklepy-i-hotele Oczywiście to musi być dobre oświetlenie, nie koniecznie drogie, ale porządnej firmy :) Pamiętajmy,że dobre oświetlenie przyciąga klientów :)
Dokładnie, zgadzam się z opinią wyżej - w takim przypadku wydaje się niezbędne szukanie na stronach, które oferują specjalnie dla hoteli wyposażenie. Jednak hotel to nie dom więc wykonaniem rzeczy te mogą się różnić.
Warto zainwestować również w nowoczesny kanał komunikacji, który pozwoli gościom na poznanie Twojego hotelu. Słyszałeś o Smart Digital Signage, dzięki któremu klient za pomocą aplikacji mobilnej może sprawdzić atrakcje obiektu, dokonać rezerwacji czy skontaktować się z rezepcją? To duży postęp i ogromne udogodnienie. Na stronie http://ilumioapp.pl/ilumio-smart-digital-signage/ znajdziesz wszystkie informacje na temat możliwości tego systemu.
W przypadku wyposażenia hotelowego, warto szukać firm, które zajmują się właśnie wyposażeniem hotelu, jak zostało wspomniane już - hotel to nie dom, więc trzeba szukać specjalnego wyposażenia dla niego.
Z tym wyposażeniem hoteli to bywa naprawdę różnie. Czasem to nawet papieru toaletowego brak :D Zależy jaki hotel :) Moja znajoma prowadzi mały pensjonat w górach i akcesoria do niego zamawia zawsze przez sklep http://www.prohotelcosmet...esoria-hotelowe - można tu kupić wszystko, co jest niezbędne dla gości hotelowych
Jeśli chcesz aby twój hotel się czymś wyróżniaj i był zapamiętany dla twoich klientów to lepiej zainwestować w coś ciekawego. Nawet meble, np. https://www.italiastyle.pl/sklep/meble-/hotel.html , mogą sprawić że hotel nie będzie kolejnym nudnym miejsce na spędzenie swojego wolnego czasu. :)
Ostatnio zmieniony przez darekszylski 2020-04-09, 14:05, w całości zmieniany 1 raz
W przypadku hoteli bardzo duże znaczenie mają właśnie odpowiednie akcesoria, dodatki. Na takie rzeczy zwraca klient uwagę. Jednym z ważniejszych elementów są wszystkie tekstylia takie jak poduszki, prześcieradła i co najwazniejsze ręczniki. Dobrze jak mają one logo hotelu. W firmie https://www.grupatekstyln...zniki-hotelowe/ możecie zaopatrzyć się w tego typu rzeczy. Dbajcie o każdy szczegół, klienci to docenią.
Wysłany: 2018-11-13, 08:14 Re: Wyposażenie w hotelu, a jego jakość
Kamienica napisał/a:
Czy wyposażenie do pokoi hotelowych warto kupować ze sklepów z akcesoriami wyłącznie tego typu i do tego przeznaczonymi?
Zastanawiam się jak to ma się do jakości.
Myślę, że nieco źle podchodzisz do tej sprawy. Tu nie chodzi o jakość takich akcesoriów – przynajmniej nie tylko – ale o ich funkcjonalność. Pokój hotelowy to mimo wszystko nieco inne pomieszczenie niż pokój sypialny w standardowym mieszkanku, o czym chyba nie trzeba przekonywać kogokolwiek, kto siedzi w tym biznesie. Dla przykładu, do hoteli przeznaczony jest dedykowany rodzaj sejfów: http://www.saffort.pl/sejfy-hotelowe , które mają kilka subtelnych, acz znaczących w tym kontekście, różnic funkcjonalnych w stosunku do klasycznych sejfów depozytowych. Warto sobie poczytać.
Co do wyposażenia to wszystkie niezbędne rzeczy typu pościel, ręczniki, koce, poduszki czy kołdry możecie kupić w http://textilogroup.com/tekstylia-hotelowe/ Bardzo nam odpowiadają, są nie tylko porządnej jakości, trwałe i dobrze uszyte, ale też puszyste, miękkie i komfortowe w użytkowaniu. Warto sobie ich zapamiętać.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach