Forum Budowlane  Strona Główna Forum Budowlane
Forum Budowlane

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Banki przestały ukrywać na stronach internetowych oferty
Autor Wiadomość
Mirek
Młodszy budowlaniec


Dołączył: 21 Maj 2009
Posty: 71
Wysłany: 2010-02-21, 19:41   Banki przestały ukrywać na stronach internetowych oferty

Banki przestały ukrywać na stronach internetowych oferty kredytowe


Banki powoli przestają naprzykrzać się informacjami wyłącznie o lokatach i zaletach swoich kont osobistych. Coraz częściej klient korzystający z Internetu już na stronie głównej banku dowiaduje się, że instytucja jest zainteresowana również pożyczaniem. Jeszcze dwa, trzy miesiące temu nie było to takie oczywiste, a oferty kredytowe schowane były w zakładkach.

Nawet przed świętami Bożego Narodzenia na palcach jednej ręki można było policzyć banki zachwalające ofertę kredytów gotówkowych już przy wejściu
na główną stronę (Kredyt Bank, Citi Handlowy, DB PBC, Bank Pocztowy), choć przez ostatnie lata był to sztandarowy produkt okresu świątecznego. Niezależna firma doradztwa finansowego Gold Finance sprawdziła, co obecnie banki promują na swoich głównych stronach internetowych skierowanych do klienta indywidualnego. Coraz mocniej do gry wracają kredyty mieszkaniowe.

Dziś na stronach Pekao i ING Banku Śląskiego wręcz króluje oferta kredytu hipotecznego. Sporo uwagi finansowaniu nieruchomości poświęca też DnB Nord.
O kredycie hipotecznym, pomiędzy informacjami o koncie z medycznym assistance
i pożyczką konsolidacyjną, przypominają także w Banku Citi Handlowy. Podobnie Polbank, który przed internautą zachwala równocześnie konto, dwa kredyty gotówkowe i kredyt mieszkaniowy. BGŻ natomiast reklamuje kredyt w ramach programu Rodzina na Swoim, obok dwóch lokat i konta. Euro Bank i Lukas Bank również dają sygnał, że nie boją się pożyczać. Na wejściu bardzo mocno akcentują swoją ofertę kredytów konsumpcyjnych. Nie da się jednak ukryć, że banki koncentrujące się na zachwalaniu kont i lokat wciąż
są w przewadze. MultiBank, BZ WBK, BOŚ, BNP Paribas Fortis, Volkswagen Bank Direct czy Alior w pierwszym kontakcie przede wszystkim przekonują o zaletach swoich nowych kont osobistych. Z kolei Millennium, Nordea, Toyota Bank, mBank, Raiffeisen nadal komunikują głównie atrakcyjność oferowanych lokat.
_________________
http://twitter.com/AtMeega
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

| | Darmowe fora | Reklama
Next-ImmoNext-jobs24.comOgłoszenia e-gratka.infoNeeon.plNext-Cars24.com
Strona wygenerowana w 0.04 sekundy. Zapytań do SQL: 12