W przypadku firmy budowlanej działającej jedynie lokalnie dobre efekty powinna przynieść reklama na banerach i billboardach, natomiast w przypadku firmy działającej na rynku ogólnokrajowym sprawdzi się pozycjonowanie, reklama w wyszukiwarkach, oraz ogłoszenia na odpowiednich serwisach i w katalogach branżowych jak http://polskiebudowlane.pl - warto dodać swoją firmę do takich katalogów, koszty takiej promocji są bowiem znikome.
Przede wszystkim dobrymi produktami i niskimi cenami. My zmieniliśmy hurtownię alkoholi na tą: http://alkohole.eurocash.pl/i jesteśmy zadowoleni. Nasi klienci również są szczęśliwi, bo mogą się napić wysokiej klasy alkoholu w naprawdę fajnej cenie:)
A może oprócz reklamy warto też zwrócić uwagę i na to, co dzieje się z obsługą klienta czy towarem lub usługą. Jesli będzie dobrze, to klienci sami zajmą się reklamą.
Dokładnie - powinieneś zadbać o to wszystko. Tylko wówczas zarówno klienci, jak i ewentualni pracownicy będą zadowoleni i polecą twoją firmę dalej. Nazywa się to pozytywny wizerunek, jak piszą w artykule http://interaktywnie.com/...acodawca-255137 . Koniecznie zajrzyj do niego - powinien ci być bardzo pomocny.
Musisz wiedzieć, że wiele zależy od strony internetowej Twojego biznesu. Ja wiem, że to teraz absolutna podstawa ale są osoby, które nie mają pojęcia jak potężne to narzędzie. Taka strona jest wizytówką firmy, więc musi być przejrzysta oraz intuicyjna dla Klientów. Polecam zlecić jej wykonanie kreatywnej agencji np. http://www.webmi.pl/strony-internetowe-mobilne/ , która dopasuje ja jednocześnie na urządzenia mobilne.
Najłatwiej przyciągnąć klientów inwestując w profesjonalną reklamę, jest to jednak dość kosztowne, ale powinno się zwrócić. Warto połączyć tradycyjnych form reklamy (banery, billboardy, telewizja, radio, prasa itp.) z nowoczesnymi (jak wyszukiwarki, czy media społecznościowe). Prowadzeniem profesjonalnych kampanii reklamowych, w tym kręceniem spotów reklamowych zajmują się m.in. tu http://www.besteyestudio.pl/agencja-reklamowa/ - działają w Opolu, warto ich sprawdzić.
Dobrymi cenami oczywiście:) Nas przyciągnęła ostatnio hurtownia alkoholi eurocash: http://alkohole.eurocash.pl/oddzialy/. Zamawiamy u nich alkohole w dobrej cenie, a potem i nasi klienci są bardzo zadowoleni.
Musisz wiedzieć, że wiele zależy od strony internetowej Twojego biznesu.
Dokładnie. A potem to koniecznie pozycjonowanie stron internetowych. To naprawdę wiele daje i pozwala zdobyć nowych potencjalnych klientów, a przynajmniej rzesze odwiedzających. Mogę tutaj zostawić Wam link do firmy współpracującej z wieloma przedsiębiorcami z Krzepic: http://www.premesso.pl/po...e-krzepice.html jak i innych miast :)
Jeżeli chodzi o reklamę internetową, to polecam kampanie Adwords. W moim przypadku Adwords skutecznie pomaga mi zwiększyć zainteresowanie ofertą, która jest przedstawiona na naszej stronie firmowej. Sam nie umiem tworzyć kampanii i dlatego od początku powierzyłem te zadanie specjalistom - http://funkymedia.pl . Dobrze zoptymalizowana kampania Adwords jest w stanie znacznie zwiększyć ilość różnych konwersji na stronie.
Reklama w social mediach, dobra i nowoczesna strona internetowa... ale według mnie i o starszych formach marketingu nie warto zapominać - chociażby o gadżetach. Trzeba tylko pamiętać, że i tutaj czasy się zmieniają. Mimo że długopis wciąż jest popularnym podarunkiem dla klientów, to jednak nieco mało kreatywnym i zapadającym w pamięć. Zresztą tutaj:http://blog.aleo.com/jak-...a-firmy-wywiad/ można poczytać na ten temat. Słusznie została podkreślona jakość gadżetów, bo w końcu nikt nie chce dostawać jakiś "śmieci"
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach