Forum Budowlane  Strona Główna Forum Budowlane
Praca - Oferty Pracy

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Nietypowy problem
Autor Wiadomość
paxi9

Dołączył: 08 Wrz 2010
Posty: 2
  Wysłany: 2010-09-08, 21:08   Nietypowy problem

Witam serdecznie wszystkich forumowiczow jestem uczniem 3 klasy technikum budowlango i mam nietypowy problem zwiazany z ostatnio zadana praca z technologii budownictwa .Moim zadaniem jest dokładny opis systemu SILIKAT we współczesnym budownictwie ,problem polega na tym iż mimo moich wszelkich staran nie jestem w stanie znalezć konkretnych informacji dotyczących tegoż systemu , co prawda jest w sieci wiele tematów poświęconych temu zagadnieniu lecz informacje w nich zawarte są bardzo skromne.chodzi mi głównie o w miarę szczegółowo opisane czynności technologiczne podczas wznoszenia ścian działowych oraz sposoby ich łączenia ze ścianami nośnymi.bardzo proszę o pomoc jeżeli ktoś zna jakąś stronę(tutaj chodzi mi o linki do stron) lub jakiś artykuł czy tez poradnik poświęcony temu systemowi prosiłbym o pomoc poniewaz naprawdę mi zależy a z informacji dostępnych w sieci bardzo mało można się dowiedzieć(być może nie potrafię dobrze szukac:/) jeszcze raz proszę i pozdrawiam wszystkich ja "przyszły inżynier":D

btw. może ktoś z obecnych forumowiczów wie jakie są kryteria odnośnie przyjęcia ucznia technikum na politechnikę lubelską (łatwiej jest się dostać uczniowi po technikum z dyplomem niż po liceum czy to ma jakie kolwiek znaczenie?) jakie są wymagania no i ogolenie jak sprawa wygląda jeśli chodzi o ta uczelnię.
 
     
REKLAMA 

Dołączył: 29 Sty 2010
Posty: 80
  Wysłany: 2010-12-12, 16:36   

 
     
Dar-Bud SIPs 
Młodszy budowlaniec

Dołączył: 29 Sty 2010
Posty: 80
Wysłany: 2010-12-12, 16:36